6 Şubat 2013 Çarşamba

Münich Aktarmalı Uçuş



Herkese merhaba tekrar,

 Daha önceki yazımda size uçaktan yazmıştım, simdi yolculuğumu bitirdim ve çoğumuzun aklında soru işareti olan aktarmalı uçuslarda vize problemi oluyor mu?? çünkü biliyorsunuz ki bize verdikleri vizeler schengen değil ülke vizesi; ispanya, fransa, polonya vizesi gibi.

Bahsettigim gibi İzmir-Münih-Madrid uçtum. Unutmadan su detayı vereyim vizemde "multi" yazıyor. 

Neyse indik Münih'e güzel bir kontrolden geçtikten sonra pasaport kontrol noktasına geldik. Burada bence dikkat edilmesi gereken şey; 2 tane bölme var biri "EU citizen" biri "other countries" için, burada "other countries” sırasına giriyoruz. Neyse pasaportumuzu uzatıyoruz, karşıdaki Alman polisi Madrid e ne için gittiğinizi soruyor. erasmus için geldim, şurada okuyacağım, bölümüm şu deyince damgayı basıp sizden parmak izi istiyor. Sonrasında teşekkür edip aktarmalı uçağa gittim. Orada sorun yaşayan hiçbirini görmedim.


İzmirde duty free’de görevlinin uyarısı ile almadığım "jagermeister" i, Almanya'dan aldım. Hatta arkadaslarım Türkiye'den çıkarken gorevliye inanmamışlar; sigaralar, içkiler almışlar fakat Almanya'da sorun yasamışlar, yani birakmak zorunda kalmışlar. Siz siz olun almayın. Ben Almanya'dan aldım hiçbir sorun çıkmadı.

 Neyse sonra uçağımı buldum, Madrid’e uçtuk. Madrid’e indiğimde en çok şaşırdığım şey, hiç bir kontrole maruz kalmadan havaalanından çıktım. Evet cok garip, hiç bir kontrol olmadı Madrid’de :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder